Wil jij

Door middel van ademhalingsoefeningen en het uitoefenen van lichaamshoudingen, de asana’s, jouw lichaam soepel en sterk maken?
Jouw mind helemaal tot rust brengen?
Meer evenwicht, vreugde, plezier en harmonie in je leven ervaren?
Een zelfzorg moment beleven waar je even alles om jou heen vergeet

Flowyoga

Een yogales op de mat met een flow van versterkende en rustgevende houdingen. Je vindt kracht en stabiliteit in de yang houdingen. Rust en herstel in de yin houdingen.

Iedereen is welkom! Of je nu lenig bent of niet. Maatje 36 hebt of niet. De yogalessen zijn geen vervolglessen. Je kan dus inspringen wanneer je wil.

Gentle Flowyoga

Een combinatie van twee rustige yogavormen die gericht zijn op overgave en ontspanning. Het is een manier om enerzijds de fascia in jouw lichaam gezond te houden (door weerstand te creëren in bepaalde houdingen en er lang in te zitten) maar anderzijds ook om de chi goed te laten stromen en eventuele disbalans weg te ademen.

Aerial Flowyoga

Een yogavorm waarbij je gebruik maakt van een doek en de zwaartekracht. Deze soort hangmat ondersteunt je lichaam tijdens de traditionele yogahoudingen. Zo kan je eenvoudig omgekeerde houdingen doen. Je ervaart de poses al zwevend en schommelend op een andere manier.

Bovendien belast je minder jouw ruggenwervel, haal je de spanning uit je nek en schouders, ontspan je de rugspieren en zorgt het voor meer ruimte en vrijheid in je lichaam. Wegzinkend en wiegend in je eigen doek kom je helemaal tot rust op het einde van de les.

Zwangerschapsyoga

Een zachte, veilige en ondersteunende yogales waarin de klassieke yogahoudingen worden aangepast aan de veranderende behoeften van de aanstaande moeder.

De focus ligt op het ontwikkelen van kracht, flexibiliteit, een goede ademhaling en innerlijke rust.

Deze les is toegankelijk vanaf 12 weken zwangerschap

Postnatale yoga

Met of zonder baby.

Een yogales waarin je tijd neemt voor jezelf om te herstellen, ervaringen te verwerken en terug in jouw kracht te komen. De focus ligt op het ontwikkelen van vertrouwen en kracht met bijzondere aandacht voor de bekkenbodemspieren. Jouw baby is welkom maar hoeft niet actief deel te nemen. We sluiten de les steeds af met een MOM-talk. We luisteren naar elkaars verhalen over het moederschap zonder oordeel of advies te geven.

Vanaf 6 weken na de bevalling. Vanaf 8 weken na keizersnede

Wat krijg je hiervoor?

Les in kleine groepjes (max 8 personen)

In een geborgen, gezellige omgeving

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Thee op het einde van de les

Gebruik en ondersteuning van kwalitatief materiaal (blokjes, riempjes, …)

Bij mooi weer buiten les (niet bij aerial)

Een gecertificeerde yogateacher die eeuwig student blijft

Een gevarieerde les

Elke les draait rond een thema die jou inzichten geeft over jezelf

Je kan je les flexibel inplannen met de Momoyoga App.

Proefles = 10 euro

Losse les = 15 euro

Beurtenkaart = 120 euro voor 10 beurten. 

Met de beurtenkaart kan je ALLE lessen uit het open aanbod volgen. (m.u.v. workshops)

Wat breng je mee naar de les?

Losse, gemakkelijke kledij. Eventueel een flesje water voor tussendoor. Yoga beoefen je op je blote voeten. Maar sokjes zijn altijd fijn om je warm te houden tijdens de meditatie.

Yogamatjes, blokjes, dekentjes,… zijn beschikbaar in de yogazaal.

Yogacoaching

Heb je liever 1-op-1 begeleiding met focus op wat jij nodig hebt? Boek dan een yogacoaching sessie. Na het invullen van een intakeformulier bereid ik een yogasessie voor volledig op maat. Dankzij ademhalingstechnieken, specifieke yogaposes, gerichte visualisaties en droomvragen vind jij terug jouw pad van geluk. Enkele voorbeelden van yogacoaching: burn-out, fertiliteit,